Havacelk Çevremdeki bazı tanıdıklarım ilk 3 ay alttan muane olma diyor siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz
rumeyshaan Havacelk cok sacma bence cunku keseye bakmak icin ilk basta alttan bakiyorlar karindan gozukmuyor kimseye kulak asmayin doktorunuza guvenin
dolunayes Havacelk ben oldum canimm 4+3 kese icin. Ondan once kanamam oldu onun için. Simdi 9 haftaligiz idrar yolu icin . Yani gerekli gorunce oluyo sorun yok
pandasever rumeyshaan muyane yöntemi tabiki ama her ilk giden hamileye de alttan bakmıyorlar öyle birşeyde yok. Önce karından bakıyorlar. Kese vs görülmezse bazı kilolu hastalarda da oluyor alttan bakıyorlar.
Kadriyecebeciii Bu sana kalmış bişey degil bence,dr nereyı musait görürse ordan bakıyor,kötü bişey olsa yaparlarmı hiç kalbıni bozmalarına izin verme dr git zaten dr iyi oldugunu gördğkten sonra karın usg geçer
Gizem60 Havacelk bebek vajinal muayeneyle düşse herkesin ki düşerdi . Saçmalıyorlar sen doktoruna güven milleti sallama . Herşeyi de söylemene gerek yok alttan baktı üstten baktı diye keyfini çıkar hamilelliğinin
Hazarsmom Havacelk Karından ancak 6. 7. Haftalarda görülebilir. ilk haftalarda vajinal muayene etmesi gayet normal. Benide ilk gittiğimde 5,5 haftalıkken vajinal muayene yaptı doktorum. Çok şükür şuan 32.haftadayız gayet sağlıklı.
ST55 Ben 6 haftalıkken vajınal muayene oldum çünkü başka yolu yok o kadar küçükken keseyi bebeği görmesinin kalp atışınıda duydum keseyi de gördüm hiçbir sıkıntı da olmadı şükür, herkesin her söylediğine kulak asıp canınızı sıkmayın🌸