Anneyimbennanne 30 . Haftadayim çatı darligim var normal doğum değil sezeryanim. Ama şu kaç gündür altta bı baski var doktorada gidemedim sizce normal mi ? Herhngi bı sorun yoktr demi ? Büyüdüğü için mi öyle