babymomy_ Gunes17 kadın doktora gittim memnun kalmadım çok samimiyetsiz ve soğuktu . Erkek doktora geçtim 😄
Sila66 Gunes17 erkek hakan hocam ıyı ki🙏🏻hayatımda karsılastıgım en ıyı en eglencelı en bılgılı doktor 🤍
Gunes17 babymomy_ 😆😆 kadın kadının halini anlar derler ama bence çok yanlış 😆 erkek doktor daha iyi tabiki hem doğum kuvvet ister kadında da bazen o güç olamayabiliyo
Gunes17 Daisy0000 bende iki gebeligimde iki erkek doktoru da çok sevdim ilki kadar bal olmasa da bu doktorum da bal
babymomy_ Gunes17 bende aynı böyle düşünmüştüm ama hiç alakası yokmuş valla kadın doktor rahat ederim dedim daha rahatsız hissettim 😄
yanlisanlamaama Gunes17 tüp bebek doktorum kadındı kadın doğum doktorum erkek ikisinden de çok memnunum iyi ki hayatıma girdiler 🥹