esraEb Kızlar, kontrol için geldim ilçedeki doktora 26+3 ün cinsiyet kız gibi dedi. Detaylıda ve öncesinde hep erkekti 🙄 hangisine inanmalıyım 🤦♀️ Yaşayan var mı bu durumu 😤
lovecanim esraEb ya bana da İlk kontrol de kiz dedi sonra erkek sonra 16. Haftada ilk yüzde yüz kiz dedi. Ben erkek demiştiniz dedim oda bak bacak arası bos 2 dudak vs dedi. Sonra daha detaylı baktı ya yok erkekmis dedi pipi var gösterdi flan. Böyle postlar görünce korkuyorum gerçekten. Sonra erkek dedi hep ama içimde ki korku kaldı öyle
esraEb Hnfe_sltan0332 bilmiyorum ki. Ben erkek görüyorum dedi öncesinde kendi doktorum da erkek dediği için ısrar etmedim zaten erkek diye düşündüm. Bu doktor 14 te de kız gibi dedi sonra kendi doktorum erkek diye netleştiriniz bu ilçedeki doktora bidaha geldim(ara kontrollere geliyorum ) tekrardan sordum 22. Haftaydı sanırım o zaman dedimki cinsiyetinde bi değişme yok değil mi en son erkekti dedim. Evet ben de erkek görüyorum dedi. Bıgün aynı doktor kız gibi dedi. Kafadan mı sallıyor anlamadım gitti 😤
Husn-izan esmerella37 benim kadar merak eden varmı bilmiyorum 😔 devlet hastanesi söylemedi tahmin ne olur ! 13 haftalık [https://mutluresim.com/images/2023/05/22/n1waJq.jpg](https://)
Seyma2255 esmerella37 ![] sence benim ki ne bir erkek bir kız dendi daha net birşey yok çarşamba kesinleşecek inşallah
Bbbsr esraEb yani doktor birqz tuhaf bence gibi ne demek ya ya erkektir pipi vardır ya yoktur. Yada cihazı cok kötü
esraEb esmerella37 nasıl yani. 12. Haftalık mı atayım hangi haftalık olsun. Her haftadan var neredeyse 😄geçen hafta gitmiştim kendi doktoruma 24. Hafta olur mu ? Bugün almadım ultrason fotosunu
esmerella37 esraEb net olan at 10 dan snrasuna bakıyorum kzum cokta buyuk atma 10-14 haftalık varsa at