Elf69 Pelinnzynp biz 16+2 haftalığız benimde hiç hareket yok ilk gebeliğim, genel olarak nasılsınız peki bir şikayetiniz var mı🌺
hllkc06 Pelinnzynp bende 16+3 deyim mide bulantılarım bitmedi malesef haraketlerini de ara ara hissediyorum
Gamgamze Pelinnzynp bende 16+3 teyim cinsiyetimizi de öğrendik 11 haftalıkken. İçimde bir şeyler oluyor ama bağırsak mı bebek mi anlayamıyorum 😂 birkaç kere bebek olduğunu bet anladım.
Elifceylan3421 Gizem60 aaa ne güzel kız bi ben hissetmiyorum heralde ikinci gebeliğim tam 16 tı haftalık olduk ama hiç tık yok kızımda 1yaşında çokta yok aralarında ama unutuyom bazen hamile olduğumu bile😄
Pelinnzynp Elf69 cok sukir iyiyim ama bugun sag tarafta bir agri hissettim acaba tekme mi agri mi kestiremiyorum endiselendim acikcasi siz nasilsinzi
3prensannesiii Bizde 16+4 bende halen hareketlerini hissetmedim cinsiyetimizi öğrenemedik sizlerin cinsiyeti belli oldu mu 😊
semrap Pelinnzynp yarin kontrolum var hem cinsiyetini ogrenecez dr sorayim normal mi diye. ayakta fazla kalamiyorm
mervekocogl Pelinnzynp 16+1, hafif bir dalgalanma hissettim dün ama çok çok hafifti. Çok heyecanlıyım bu konuda artık hissetmek istiyorum 🥹
ZumrasMom_ 16+6 bazen karnımın bi tafarı daha şiş oluyor arada elimi koyduğumda hissediyorum haraketliğini ama henüz ôylr tam hissediyorum diyemem