Delice_zeytin Doktora tek seferde gitmek istiyorum ultrasona çocuğu cok maruz bırakmak istemiyorum kalp atışı duyulur mu acaba. ? Kaç haftalık oluyor bu sizce
Hilal2901 Delice_zeytin betadan hafta anlasılmaz genelde son adet tarihini baz alırsan 7. Haftadan sonra gidince duyuluyor kalp atısı
Gizem60 Delice_zeytin ultrason zararlı bişey değil ama siz iki iş yapmak istemiyorsanız son adet tarihine göre 6. Haftadan sonra gidebilirsiniz . Ben 5. Haftamda kese 6. Haftamda kalp atışı duymuştum
Delice_zeytin Hilal2901 ortalama değer var ya ben gibi olan var mı diye merak ettim . 2 hafta daha bekleyeyim o halde korkuyorum kimyasal filan bu aralar cok duyar oldum o sebepten
Delice_zeytin Gizem60 sabırsız davrandığından erken döllenme ihtimaline karşıda bir tık geç gitmek mantıklı sanki ☺️Siz kaç haftalıksınız ?
Gizem60 Delice_zeytin yani herkesin farklı olabiliyor tabiki bi süre daha bekleyin ikisini bir görürsünüz o halde 🌸 ben 16+6 yım 🌸 kızım olacak inş ❤️