Benim tam bir hafta geç döllenme olmuştu. Şuan özel hastanede 39+3 ama şehir Hastanesi’nde 40+3 olarak devam ediyoruz. Doğumu şehir hastanesinde düşünüyorum. Fakat korkum şu ki, 41. Haftaya kadar beklesem özele göre mi yoksa şehir Hastanesi’ne göre mi beklemem gerekiyor. 41e kadar gelmezse suni sancı ile deneriz demişti şehir hastanesinde ki doktorum. Denemeli miyim yoksa geç döllenme olduğu için yine sancimi beklemeli miyim?? Kakasını yapar da zarar verir diye de korkuyorum.. Şimdi ben hangisine göre beklemeliyimmmm🤔🥺