ezydn gecen hafta bugun girdim detayliya docent perinatolog secmistim detayli icin ve iyi ki girmisim bebegimin bir bobreginde genisleme var ve kalbinde ritim bozuklugu cikti doguma kadar surekli takipte olmam gerekiyor hatta kalp atisi 60 ve 180 araligini gecerse dogana kadar duzelmesi icin ilac kullanacagm dogumdan sonra hem bobrek ultrasonu cekilecek hemde kalp ekosu. Gitmemis olsaydim hic birinden haberm olmucakdi Aklima getirmek istemiyorum ama cok kotu sonuclarla karsilasabilirdik en azindan simdi surekli kontrol altinda olacak. Perinatolog her ay kadin dogumcunun sag bobregini olcmesi gerekiyor ve kalp atisi icin 15 gunde bir kadin dogumcuma gidip dakikada kac attigina baktirmam gerektigini soyledi kesinlikle 3 haftayi bulmasin kotu sonuclarla karsilasabilirsin mutlaka 15 gunde 1 kadin dogumcuna kalp atisini ölctur dedi.