Marygur cnm bnmde hep aktı gece wc ye gidiyordum ayakta işim biterdi koyardım ayagımı biraz havaya kaldırırdım sabah akıntıyla gene cıkardı gündüzde koyup 1 saat uzanırdım gene cıkardı gebelikte akıntı artısı oldugu için illa akıp cıkıyor dr um bişey olmaz normal derdı zaten dışındaki kabuksu yapı cıkıyor deri ister istemez ilacı emiyordur cunku günde 2 kere 200 lük kullandım 6 7 ay kdr faydası oluyor korkma