Elmkhrmn yok bende kanama hiç olmadı. Aslında benim hastaneye gitme sebebim hafif sürüntü şeklinde kanamam oldu ama sadece peçeteye geldi. Doktorum kontrol altında olması için hastaneye gitmemi iletti. Hastanede hem nst ye bağlandı hemde alttan bakıldı. Alttan bakan kız hemşireydi çok aşırı acıttı ama şükür bir sıkıntım çıkmadı. Alttan muayene sonrası ped verildi 1 saat hastanede müşahade de beklettiler bu sırada kanamam vs olması durumunda acil müdahale yapmak için. 1 saat sonra tekrar nst ye bağlandım ve kanamam olmadığından nst de sıkıntı olmadığından doktorumu aradılar öyle beni gönderdiler.
Bu arada ben 35+1 haftadayım.