Gzmerk Merhaba kızlar. İzmir’de devlet hastanesine gidip memnun kalan ve devlette doğum yapmayı düşünen var mı? Eğer varsa hangi doktor hangi hastane yazarsanız çok memnun olurum🥹
sozer1 Gzmerk nerde oturuyorsunuz bilmiyorum ama benim ikk gebeliğimdeki doktorum daha yeni menemen devlet hastanesine gitti çok çok iyi bilgili bir doktor emre canverenler adı ben ziyarete gittim hastane sakin bölüm bölüm yapmışlar yoğun seğil temize benziyor
Sunaya Gzmerk ege üniversitesi arkadaşım çok memnun du ortada doğum yaptı dr ismi bilmiyorum maalesef cnm
Vandb sozer1 merhabalar bende ilk doğumumu emre beyde yaptım şimdi yine hamilelik durumum var gitmeyi düşünüyorum nasıl ortam hastane
Aynurkrm sozer1 peki uştrason cihazı kendi odasında mı yoksa baika yere sıra alıp mı bekliyosunjz acaba
Hasret-Onur65 Sunaya bende ege de devam ediyorum çok güzel ilgileniyorlar doktor degisiyo iki üç tane doktor var hepsi de çok iyi ilgileniyor
Gzmerk Cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Ben buca tarafında oturuyorum daha merkezde olan hastanelerden önerileriniz varsa alabilrim ☺️
Sunaya Gzmerk bende buradayım neresi sizin benim kurucesme mh doktorum özle benim buca kadın doğum var ortada gittim birkaç kez
sozer1 Vandb ben bir kere gittim emre beye muayene olmak için sakin temize benziyordu ama bilmiyorum odaları işleyişi nasıl , fakat emre bey yurtdışına yerleşcekmiş sanırım bir başka doktordan duymuştum ne zaman ayrılır işten bilmiyorum