Sulee- Kızlar Allah izin verirse 37+3te dikişlerim alınacak cuma günü. Sonra doğum hemen başlar mı süreç hakkında bilginiz varmı??
meliiisoz Sulee- genelde hemen başlamıyor canım haftasını dolduran arkadaslar vardı 39+ larda doğum yapan
Sulee- Ben ilkimi 38+1de doğum yaptım. Bunda ne olur bilemiyorum merak ediyorum. Baş aşağı duruyo ama karın inmesi de olmadı daha mideme vuruyo anca
meliiisoz Sulee- hiç belli olmaz canım o zaman benim sezeryan olacak bende çok korkuyorum ondan önce doğumum başlarsa diye