Fatma0001 ben gidiyorum etkisi var ama göbegime işlem yapamadık rahmim tam toparlanmamıstı cok acı cektim iptal ettik şu an ödem atma ve sıkılaşmaya gidiyorum cok memnunum tabi yediklerime dikkat etsem daha cok ise yarar ama ben bacaklarımda ilk seansta 6 cm incelme gördüm🌸