Tazehamis44 Diş etim felaket beni öldürdü resmen kaşınıyor ağrısından asla uyuyamıyorum parol üst üste içiyorum asla fayda etmıyor bugün randevu aldım gideceğim 18 haftalık oldum bu arada sizce tedavi yapar mı yoksa parolla gönderır mi