Hanımlar henüz 15 haftalık ama iki haftadır dehşet şekilde bel ve bütün bacaklarım ağırıyor belim ağrıyor bazen dayanamıyorum ne şekilde uzanacagim bilmiyorum zayıfım da. Ne yapabilirim düşük tehlikem vardı alakası var mı yoksa vitamsizlik felan mi ne yapabilirim geçmesi için