Merve_vrl Merhaba hanımlar, Hani bu bir algıdır ya “erkek bebek anneyi güzelleştirir,kız bebek annenin güzelliğini alır” diye..Buna gerçekten inanan ve doğru çıkan var mı? Yani bana mantıksız geliyor,hurafelere de inanmam aslında da maksat konu olsun dedim 😂
peri5860 Merve_vrl Alıyor canım yaa lekeli bir cildim var şu an güneş kremi kullanıyorum sadece ilk zamanlar makyaj vs yaptım keşke yapmayaydim Diyorum şimdi uyaran bir Allah’ın doktoru çıkmadı ki hep kendim araştırdım Allah’a emanet yasiyor bebiş
Milen7 Merve_vrl kız bebek, ilk haftalardan itibaren çirkinleştim cildim bozuldu minik minik sivilcelendim ve karattı var çenemde :)
Merve_vrl Aaa122 aaaa,benim de kuzenim kız bebek dünyaya getirdi ve ona da herkes cirkinlestin diyordu. Olabiliyor demek ki
Merve_vrl peri5860 Ah kıyamam,olsun ama lekelenme geçiyor diye biliyorum ben. Ben de makyaj yapıyorum ama hani öyle her gün değil ve yoğun olmayacak şekilde. Mesela sadece göz altı kapaticisi sürüyorum bide ruj. Söyle bı durum var aslında dün kızımızın olacağını öğrendik ama detaylı ultrasona girmedik henüz 18 haftaligiz. Düşünüyorum yüzüme bakıyorum cikinlestim mi falan diye 😂her kafadan ayrı ses cikinca da burda yazayım dedim ama tabi herkesin gebeliği farklı,onu anladım 🤭
Merve_vrl Edolili hahhahaa o da iyiymiş ben de öyle olucam galiba 😂önemli olan bebislerin sağlığı tabii,inşallah herkesin bebeği sağlıkla kazasız belasız doğar 🌸
peri5860 Merve_vrl Canım 16. Haftadan itibaren başladı benim bu arada insanın memeleri büyüyor bu iyi bir şey benim için özellikle 😂😂
Bet1 Merve_vrl 2. Erkek bebeğime hamileyim ikiside birbirine çok zitti o yüzden hurafeler yanlış bana göre 😂
Merve_vrl peri5860 hahahaha güzel bir bakış açısı 😂😂🤭🤭 ben de 80b idim mesela ama aynı şey bende de geçerli gibi ve sevindirici🤭
Kukulikukuli12 Merve_vrl ilk bebeğim kızdı. Benı gören kzıın mı olacak derdi yüzüm acayip lekelendi ve çillendi. Yani yazın zaten çillerim cıkardı da aşırı bir lekelenme oldu 🤭 güneş kremi kullanmama ragmen hemde
hilalsercek Merve_vrl Benimde tam tersine herkes çok güzelleştin yüzün gözün açıldı diyorlar 16 haftalıkken doktorum kız gibi duruyor dedi detaylıda tam bakalım dedi ama hurafelerde bana erkek gibide çok çıkıyor bi emin olamıyorum bu hafta detaylıya giricez😂
Merve_vrl hilalsercek inanır mısın bana da aynı şekilde diyorlar hâlâ da öyle ama iki farklı doktor da kız dedi. Dün daha cinsiyet partisi yaptık ama hep erkek gibi hissediyorum,ilk bebegimiz gerçi fark etmez ama insan düşünmüyor değil. Sonuçta kız denip erkek çıkan da oluyormuş ve bende ne bulantı ne kusma ne çirkinlik hicbisey yok 🤭😂 umarım sizin için de hayırlısı olur en önemlisi sağlıklı doğması tabii 🌸
hilalsercek Merve_vrl Belli olmuyor yanılıyorda olabiliriz benimde ilk bebişimm en en en önemlisi sağlıklı olması gerisi hiç önemli değil 🥰🥰
Kukulikukuli12 Merve_vrl belli olmuyor ya kuzenim ki erkekti yüzü benimkinden beterdi yani. Onda sivilce siyah nokta pütürlülük cok fazlaydı mesela 🤷🤭
Merve_vrl Kukulikukuli12 Tabi bu da doğru,bünye meselesi de var. Rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etsin inşallah.