Fbtek123 Kızlar gazlı bebeğe kimyon iyi geliyormuş herkes öyle diyor peki bu kimyonu aktardanmi yoksa bimden falan da alsak olurmu hazır paket ya Bi sorun olmaz dimi birde nasıl kullanıyorsunuz bebeğim gazlı bu aralar çok ağlıyor
Nurr_22_22 Fbtek123 normal toz kimyon kullanıyorsun markette olur aktar da bir çay kaşığı kimyonu fincana demleyip 10 15 dk son iç her sabah yapıyorum bizde ise yaradı