ykyftmnr 37+0 haftamda bebeğim hala ters. Herseyim normal çıkıyor fakat bebek ters olunca doktor mecburen sezeryan olacak dedi. Devlet takipliyim fakat endişe ediyorum. Sizce özelde mi olmalıyım devlete gücenmeli miyim.?
senoski ykyftmnr Bence devlette makat dedilerse özelde de makat diyeceklerdir. Amerika gibi normal doğum oranı %90 olan bi ülkede bile makat gelen bebekleri direkt sezeryan ile doğurtuyolarmış. Belki içiniz rahatlar o yüzden söylemek istedim.
2minnosannesi_ ykyftmnr benim kızımda makat gelişti ben özelde yaptım canım devlet nasıldır bilmiyorum
CaglaArtul ykyftmnr bence doktorunuza bağlı iyi ilgili hastasına sahip çıkan bi doktorunuz varsa özel veya devlet fark etmiyor bence sonuçta özel hastanelerdende neler duyuyoruz değil mi