Keri7106 Kız isim önerisi yapar mısınız iki isim arasında kaldım ama farklı fikirlerede açığız öykü Umay yada Umay ada düşünüyoruz
babymomy_ Öykü 🥰 kızım olsaydı öykü koyacaktık adını oğlum geliyor . Bence öykü koyun. Tanıdığım bütün öyküler prenses gibi