Omerikra Kizlar gecende post acmistim. Haber ver diyenler olmustu. Cok sukur kanda pozitifi gorduk bugun🤗🤗
Nidabade Omerikra sağlıkla kucağına alırsın inşallah güzel bi hamilelik geçirirsin dikkat et kendine 🙏
[silindi] Omerikra hayırlı olsun gözünüz aydın Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallaaahhh 😍❤️
Omerikra Nidabade cok tesekkur ederim inslh bunda surekli dinlenmek istiyorum en azindan 3 ay olana kadar🤲
miniklerinannesii00 Omerikra çok sevindim inşallah sağlıkla kucağına alırsın. Bende 2. Denemem pozitif aldım ama ilkinde düşük yapmıştım inşallah bu sefer beta değerlerim yüksek umudum var 🥰🥰
Omerikra miniklerinannesii00 benimde diger transferim.ikizlerim.dusmustu.cok.sukur bunda tuttu.rabbim.herkeze nasip etsin inslh🤲