Aysebkr1258 bende ılı devlet hastanesi hastanesi gezdim sancımım nedeni bilemediler 35 haftalıkken aylin hanıma göründüm sancımın kumdan dolayı olduğunu ve çocuğumun iki hafta geri geldiği kum için ilaç verdi şimdi çocuğum kendi haftasına geldi şükür. Umarım iki hafta iyi gever normal doğum yaptirrda memnun kalırım 😎 ama keşke dediğim yön hayal bey daha ilgiliymiş aylin hanıma bakacak ona gitseydim dedim ama aylin hanıma gayet ilgili şükür