Elf69 Kızlar merhaba kullanan var mı? 2 gündür mahvoldum lavabodan çıkamıyorum afedersiniz normal mi?
Gmz5560 Elf69 bendede aynısı oluyor doktor normal dedi ama bi müddet sonra vücut alışıyor sürekli olmuyor
Habibee1 Elf69 ben de kullanıyordum 1 aydr. aşırı kabızlıktan bu hafta doktoruma başka ilaç yazdırdım Ferrum Hausmann Fort adı. Sanki daha iyiyim birkaç gündür kullanıyorum. Doktorunuza şikayetinizi söyleyince değiştiriyor
Elf69 Habibee1 bende bir daha kontrole kadar böyle devam ederse bende söyleyeceğim yine Elhamdülillah halimize de zor yani bu şekilde
piiremsesinannesiii Elf69 normalde aç karna ama bende mide bulantısı yaptığı için meyve ile birlikte alamı söylemişti doktorum
Allahkahretmesin1 Elf69 ilk başladığım zamanlar kabız olmuştum son 2-3 haftadır da ishal var haptan mı kaynaklı bilmiyorum