Lelizcim bebekler sürpriz yumurta gibi o yüzden bez, ıslak mendil, pişik kremi, kişisel bakım malzemeleri, mama gibi şeyleri stok yapmak hiç mantıklı değil aylarca kullandığın bez bile bı üst numaraya geçtiğinde pişik yapabiliyor, 15,5 aylık kızım var en fazla 2 paket bez alırım çünkü ne olacağı hiç belli olmuyor, daha önce aylarca kullandığımız bezler bile bi anda alerji pişik yaptı