babymomy_ Busraa-aa çok faydalıymıss. Bende yedim ama bilmeden etlerini yedim. Normalde hamilelikte sadece suyu içilmeliymiş. Ama bilmeden yedim yarım porsiyon. Bir dahakine sadece suyunu içeceğim 🥰
Busraa-aa Sm135 kaynanam yapıcak hani dışarıda da tükmicem ayy içimi rahatlattıniz valla çok teşekkür ederim misafirliğe gidicez bu akşam yemesem ayıp olur diye sordum bi yandan da bişey olur mu diye korktum