kahvesever__ Ayazmom_ daha kahvaltı yapmadım bacım oğlumu uyutmaya çalışıyorum 😂sağlıklı beslenmek bana göre değil🤣
babymomy_ Ayazmom_ iştahım çok açıldı valla. İlk 3 ay yiyemiyorum sonradan açıldı. Sağlıklı beslenmeye çalışıyorum ama canım çektikçe çikolata falan da yiyorum tamamen sağlıklı diyemem 🥰
Syma_07 Ayazmom_ hiç dikkat etmiyorum ilk zamanlar ediyordum sonra Allah ne verdiyse 31 haftalık olduk 😂
Ayazmom_ babymomy_ bende öyle 😂 canım nee isterse yiyorum. Doktorum da öyle soyledi saglikli diye canının istemedigi seyleri yeme dedi bende ne bulursam yiyorum gerci daha istahim cok acik degil😂
babymomy_ Ayazmom_ amann kararında yersek bir şey olmaz 😄 bende yiyorummmm sağlıkla büyüsün bebişlerimiz
Ayazmom_ kahvesever__ ayyy cikolata evdee cok var ama asla yemek istemiyorum aslaa iyiki de istemiyorum 😂