Kızlar iki gündür gribim boğazım çok tahriş olmuş. Zorla kahvaltı yaptım meyveler yedim kuruyemiş bir kase çorba içtim bu saate kadar 🥺 hiç yemem demedim bişey olmasın diye yiyorum sürekli portakal suyu sıkıp iciyorum ama ateşim giderek artıyor 🥺 ne yiyip içeyim sizce . Korkuyorum da bir şey olcak diye