Merhabalar herkese ben bebeğim 25 . haftalıkken 75′lik şeker yüklemesi yaptırdım . Açlık şekerim 101 çıktı.1.saat toklu 203 2.saat 151 çıktı.Sonuc olarak şekerim varmış.Neyse dahiliyeye sevk ettiler.Ben doktora gidene kadar evde dikkat ettim hatta ölçtüm evde şekerimi.Dahiliye doktoru güzel dedi diyetisyene yönlendirdi.Diyetr uyuyorum.Daha sonra endokrin doktoruna gittim sonuçlarımi gösterdim açlık tokluk sonuçları dediki normal insulune gerek yok.Boyle devam et dedi.Benim açlık 95 üzerine çıkmıyor.Toklukda maksimum 125 falan sizce normal mi sonuçlar.