Brnnr_34 Arkadaşlar 38+4 deyım bugün alttan muayene oldum fakat açılmam yokmuş böyle durumu yasayıp normal dogum yapan var mı
Anonim3447 Brnnr_34 merdiven inme çıkma, sıcak duş,hurma ve ahududu yaprağı çayı öneriyorlar ben daha doğum yapmadım ama gebe okulunda öyle anlattılar
sade-Liyaa Brnnr_34 Yani kimse kolay diyemez doğum sancısına ama allah sabrını veriyor başa gelen çekilir derler ya öyle