Zehra-12455 Kızlar az önce tetenoz aşısı olmaya gittim tansiyonum 13e 7 çıktı hemşire korkulacak bişey yok ama sınırda dedi bu hafta gelip sürekli kontrol etmemi söyledi sizce yüksek mi sizdede oldumu bu durum nasıl iner