Babykuzucuk Kızlar 17 haftalık gebeyim 3 gündür diş ağrısı cekiyorum. Artık dayanamadım doktora gittim agumentin verdi. Komple diş etlerim iltihap olmus. Kullanan varmı bi sıkıntı olmaz dimi. Ağrı kesici bile dayandım kullanmadım ama artık dayanamıyorum
EymeninAnnesi__ Babykuzucuk sorun olmuyor galiba olsa doktorun vermezdi canım bende hamilelikte çok diş ağrısı çektim banada vermişti doktorum ama içmedim parolla idare etmiştim diş çok zor cidden neler cektim ben aglaya aglaya
Esrafatih01 Babykuzucuk augmentin kullandım bitene kadar ama cektirebilirsiniz de dişinizi ben cektirdim