[silindi] keşke ilaçsız bir yöntemi olsa 😔en azından benim için yok. İlk hamileliğimde ilk dört ay kustum her şeyden tiksindim, prilam doğru düzgün etki etmiyordu. Daha sonrasında etki etmeye başladı, doğuma kadar içmek zorunda kaldım. İçmediğimde kusuyordum. İlk hamileliğimde eti gong var ya mısır patlağı onu yiyebiliyordum, bir de armut yiyordum diğer her şey çıkıyordu midemden. Şimdi ikinciye hamileyim 10+6 dayım, maalesef gong da yiyemiyorum kokusu kötü yapıyor . Karpuz yemeye çalışıyorum vücudumda su olsun diye ama o da çok şekerli değil biraz tadsız karpuz yiyebiliyorum ancak 🤦🏻♀️ birde kızarmış ekmek o kadar.
Umarım en kısa zamanda bu süreci atlatırsın 💜