Eymen1 benimde 2nci gebeligim 36+2 haftalik olduk 26 nda kontrol var gün falan vermedi bana benim doktor bi sknt olmazsa gününü dolduracak gibi 38 aliyorlar diye biliyorum bende Allah yardımcımız olsun şu kandil günü Rabbim sağ salim dogurup sağlıkla evimize gelmeyi nasip etsin💕