Zynppp_0999 benim gittiğim hastanede kontrol muayenesi süresi içinde ayrıca ücret alınmıyor bildiğim kadarıyla. Benim doğum teminatlı sigortam vardı ben kontrol sürelerim içine ya da muayene gününe denk getirdim hep o yüzden ekstra ücret çıkmadı hic. Ücretli muayene olanlarda da kontrol süresinde ek ücret yoktur diye düşünüyorum ama bazı hastaneler ayrı işlem sayıyor onu siz hastanenizi arayıp sorun bi. Haftada bir çağırıyor doktorum 35 ten itibaren nst ye