Gercekgulbahar 1 ay önce doğum yaptım aptamilin prematüre bebek maması kullanıyordum aşırı derecede gaz yaptı ikizlerimde kabızlık oldu gaz yapmayan prematüre bebek maması önerebilirmisiniz kızlar