yenibirannis Kizlar detaylı ultrason kaçıncı haftada girdinjz veya girecksiniz Dr hangi hafta da söyledi bana isrrla 22 haftalık mutlaka olsun dedi ama 19 20 de girenleri okuyorum duyuyorum en ideal hafta kaçinci hafta oluyo acaba
Mervvvever yenibirannis 19.haftada girdim pozifyonundan dolayı kalbini göremedik 22.haftda tekrar girdim herhangi sıkıntı olmadi doktorum 18-24 arası yaptır demişti
NesliMomm yenibirannis Haftanın son zamanlarında girdim gayet herşeyi belli oluyor. 20. Haftadan sonra girebilirsin canım zaten son 23. Haftaya kadar ondan sonra çoğu yer bakmıyor.
Kardelennn34 Ben cumartesi günü giricem 20 +4gunluk olmuş olacağız normalde bende 22 düşünüyordum ama.randovi bulamadım oyuzden bu şekilde nasip oldu
Zehross03 yenibirannis 23 ü bulcak belkide geçicek benimkisi uştrasonda baya önde çünkü dedim bişey olmaz dedi takmadılar 24 e kadar yolu var heralde 🤣