Gmze012 ben salı günü gittim sancım vardı fatma hanıma gittim ilgilendi konuştu detaylı baktı ultrasonda hangi pozunu verim dedi bebeğin ben seçtim onu çıkarttı sormak istediğin bişey varsa sor instagramdan da beni takip et dedi 😂 bundan sonra sizinle devam edelim dedim olur canım dedi pazartesi tekrar gıdecem acaba yeniyim diye mi bu ilgi alaka 😁 medicalpark çok iyi aslında randevu almıştım ordan doktor cumartesi günü yaşanan selden ötürü aracı zarar görmüş Tarsus’ta oturuyormuş sekreteri beni aradı randevuyu iptal etmek zorundayız filan dedi bende sancım var dedim yaa niye acaba kuzum üşüttün mü filan dedi doktorda instagramda paylaşım yapmış gebelerim hastanede değilim ama telefonum açık arayabilirsiniz diye hoşuma gitti açıkcası ama ücreti muayene 750 doğumu sormadım ne ersin ne fatma hoca numara vermedi mesela paraysa para da veriyorum ki yeşilkartlıyım SSK yok fazla ücret veriyorum uzun oldu kusura bakma 🤭