cihaninannesi
50 MG yükleme yapılacaktı, Dr 3 saat açlıkla gel dedi ama bengece 2 de yemiştim, saat 9.30 da gittim, en son 3 saat önce yemiş olmalıydıniz dediler eve dönüp kahvaltı ettim
Tekrar gittim tahlil için, bu sefer laborant direkt gazoz verdi, hızli iç miden bulanmasın dedi..
Yarısını içtim 75 MG olduğunu farkettim, Bayaa canım sıkıldı
Sonra laborant bi şekilde ayarladı oranı, az daha ictim
Bişey yeme, şu içme dedi, son iki saat su da içmemen gerekiyordu dedi ama içmiştim. İlk kan alınmadı, gazozdan bir saat sonraki kana bakılacak.. İlk değer belli değil sonuç olarak..
Karışık anlatmış olabilirim, sinirlendim biraz
Zaten bayılarak yaptığım birşey değildi