Naznaz123
Detaylıda bize de bir sürü şey dediler. İlerleyen zamanlarsa tekrar başka doktora göstereceğiz. Başka doktora da gidin isterseniz. İlk kafama çok taktım ama kendi doktorumuz olumlu konuştu. Dogtuktan sonra olmayacak belki bunun bir yüzdesi yok olabilir diye kesin diyemeyiz dedi. Kendini üzme sakın bebeğe de etkisi olur ♥️😘