imeaeb Rabiah evet sezeryandı 2 günde kendine geldi o şükür ya yani 1 hafta kadar uzun sürmedi acıları doktorun da özellikle ilgisinden alakasından çok memnundu
Tmtugbaa Benim arkadaşım doğum yaptı, ben de bir ay sonra doğum yapacağım onda inşallah ilgisi alakası çok iyi. Arkadaşımın da doğumu ve sonrası gayet güzel geçti