BehiyeGrel Hamile olup evde kedisi olanlar varmı? Yada kedili akrabalarınızın evi varmı? Önlem almak gerekir mi? Bugün bi kedili eve gittim korkuyorum bir kere dokundum ev kedisi 3taneydi ama yinede tedirgin oldum 😔
Haticeozlem BehiyeGrel kedileri çok severim ama hamile kaldığımdan beri hiç elimi sürmedim. Ama evd e iki tane muhabbet kuşum var çok şükür bi Sorun olması şuana kadar
Dilekkkk BehiyeGrel haha canım bu kadar tedirgin olma kediye dokunmandan çok yediğin içtiğin sebze lerden bulaşma riski daha yüksek toksoplazmanın ben baktım şuan yok ama nerdeyse haftanda üç gün seviyorum tırmalayıp karnım ı yara bile yaptılar ama korkma sakınan göze çöp batar
Buse01 BehiyeGrel hayvanlari sevmem zarar da vermem hersey yerinde guzel sokakta hayvanlar yasar su eve kedi kopek sokanlari hic ama hic anlamiyrum sokakta ver mamasini koru kolla ama eve almak ney yani ?
Gambi BehiyeGrel kediler insanlardan daha temiz merak etmeyin tükürük salgılarındaki maddeler bizim elimizden ağzımızdan daha steril.. benim de kedim var ve 35 haftalık hamileyim. Toksoplazmanın yesilliklerden iyi yıkanmamıs sebze meyvelerden bulasma olasılıgı daha yuksek.. kedi aşıları düzenliyse ve evden cıkmıyorsa bi sıkıntı yoktur içiniz rahat olsun dokunmayla bişey olmaz elinizi yıkayın içiniz rahat olur..
BehiyeGrel Haticeozlem Bizde de iki tane muhabbet kuşu var ve onları bende çok seviyorum bi sorun olmadı çok şükür 🤲
Marvel Zehir salgılamıyo hayvanlr bu kadar tedirgin olmayın lütfen! Zaten ev kedisiymiş aşılıdır,temizdir merak etmeyin. Ancak sokaktaki bir hayvanda olsa kirli,bakımsız da olsa ellerinizi zaten direk ağzınıza götürmek gibi bir alışkanlığınız yoksa iyice dezenfekte ederseniz(yani güzelce yıkarsanız) bir şey olmaz. Zan altında bırakmayın şu canları lütfen. Biraz temizliğe önem vermek kolonya(alkol) ile elleri dezenfekte etmek fazlasıyla yeterli. Sadece hamileylen sokak hayvanlarına elinizde AÇIK YARA varken dokunmamanız sağlıklı olur.
BehiyeGrel Marvel Dışkılarının havaya solunum yoluyla 24 saatte bi salgılama yaptıklarını okudum bu yüzden tedirgin oldum. Yoksa evde kuşlarım var hayvan beslemekten korkanlardan değilim.
Bo25 Marvel insanlığı hayvandan hayvanlıgi insandan öğreniyoruz artık bu ülkede televizyonu açmaya tedirgin oluyorum artık..kedim var gözüm gibi bakıyorum kıyamıyorum konuşuyorum ilgileniyorum sariliyorum uyuyorum..en masum şey onlar tiksinmeyin artık hayvanlardan .korkmayın !! Allah in sessiz kulllari onlar. Bi basinı okşasan nekadar mutlu oluyorlar...bize muhtaç onlar
BehiyeGrel Dilekkkk Dışkılarının salgıladıkları ile ilgili tedirginlik yaşadım dediğim gibi muhabbet kuşlarımız var evimizde 😌 Ama besinlerde daha çok olduğu doğru..
Marvel Tugbax68 bol su ve sabun ile yıkayın kolonya ile de dezenfekte edin bir şey olmaz. Cidden bu kadar tedirgin olmayın dilek hanımın dediği gibi sakınan göze çöp batar.
Marvel Hayvanlar insanlardan daha zararsız ve temizler merak etmeyin. Siz insanların öksürüğünden tıksırığından tedirgin olun bence.
GamzeYigit Buse01 su an bu yazdığını gerçekten içten mi yazdın acaba çok merak ediyorum. Eğer ki öyleyse yazık diyorum size başkada bişey demiyorum.
Sinem1912 Buse01 sokakta hergün şiddete,tecavüze uğrayan canlar var haberiniz var mı? İmkanım olsa tek birtanesini sokakta bırakmam. Ayrıca etrafımda onlarca kedi var toksoplazma geçirmemişim ona rağmen şükür iyiyiz abartmayın bu kadar
fatosalih Buse01 evet hersey yerinde güzel ama bir düşünün bakalım hayvanlara bir yasam alanı bırakıldım hayvanları sevmek ve onların farkına varmak başka bir boyuttur siz o boyutun farkında değilsiniz gözlerinizde perde var. ama baştaki cümle güzeldi sevmem zararda vermem! biz hayvan severler bence en çok buna ihtiyacımız var sevmiyorsunuz bari zarar vermeyin diyoruz.
reinamm Buse01 ne alakası var?? Benimde evde köpeğim var. 50 günlükken sokakta bulmuştum ben bulmasam ölür giderdi. Bu nasıl zihniyet 🙄 şuan dışarda kaç tane üşüyen zavallı hayvan var. Evde besleyenler niye anormal geliyor sizd🙄
Marvel BehiyeGrel kusura bakmayın sorunum sizinle değil gerçekten bu konuda burda şiştim sanırım :) siz merak etmeyin dediğim gibi sokak kedisi dahi sevseniz ağzınıza götürmedikçe hiçbir şey olmaz. En kısa sürede de elinizi güzelce temizlemeniz yeterli. Çok abartıyorlar bu kedi konusunu ki ev kedisi hepten zararsız çünlü toksoplazma ile bir araya gelme şansı çokçokçok düşük. İçiniz rahat olsun siz sevdikçe hayvanları çocuğunuza şimdiden faydası olur :)
Herseeyinasli BehiyeGrel merak etmeyin ev kedisiyse hiç sorun olmaz. Sokak kedisiyse de elinizi dezenfekte edersiniz olur biter. Herkesin dediği gibi yediğiniz içtiğiniz sebzelerden bulaşma ihtimali daha yüksek. Bu kadar korkulu yürek taşımayın.
AysEmreee BehiyeGrel benim doktorum da bunu söyleyip hamilelik boyunca uzak durmamı söyledi doçent saynur yılmaz,ki ben böyle bişey sormadan daha o değindi
BehiyeGrel [bilinmeyen] Haklısınız benim kedim değil o yüzden tedirgin oldum umarım temizlemişlerdir🤲
BehiyeGrel Marvel tabi ki olur faydası .. Kuşlara yıllardır bakıyoruz inşallah bakacağız da .. Sadece benim kedim değil misafir evdeydim tedirginlik yaşadım ama aşılı ev kedisi ve çok iyi bakıldıklarını biliyorum ..
BehiyeGrel Gambi Çok teşekkür ederim kedi sahibi olarak çok güzel bilgilendirip beni ferahlattınız ♥️💐
Gambi BehiyeGrel rica ederim korkunuz olmasın Allah korusun sizi ve bebişinizi. Sağlıkla kucağınıza alın😊