Esmaaa61 38+3 bugün doktor muayenesinde 1 parmak açıklığım olduğunu her an suyumun gelebileceğini söyledi,sizde bu süreç nasıl oldu,bir cm açılmadan sonra ne kadar zaman geçti doğum için,bu süreci hızlandırmak için neler yaptınız önerilerinizi bekliyorum 🥰
beyzzsenturkk Esmaaa61 37de 1 cmdi açıklığım 38+6da doğurdum hemen doğum baslamıyor sancınız yoksa ilerlemesi icin ugrasmanız lazım korunmasız iliski ve yürüyüs açılmayı tetikler
Damlakahriman Benim kardeşimin 2 cm açılması vardı daha da açılmadı sezeryan oldu kimisi akşamına doğuruyo yani bence bu kişiden kişiye değişiyo egzersiz yürüyüş yapın ve merdiven inip çıkın 🤗
beyzzsenturkk Esmaaa61 yok yok sadece bebek kanala yönelmiş yer çekiminden destek alıp daha da kanala itin yani kendinizi zorlaya zorlaya yürüyün benim ayagımın tabanı ağrıyana kadar yürüyordum bebegin kendisini istemesine de destek olursunuz + iliski yasarsanız da sperm rahimi daha da yumusatır yağ gibi akar gideer doğumunuz su gibi olur insallah