Ozdbtl Merhaba bugün 27+5’im. Bebeğimin kilosu 1016 grammış sabah öğrendim.. Sizin bebekleriniz bu haftalarda nasıldı ? Normal mi acaba
Hnfe_sltan0332 Ozdbtl bende o zaman öğrendiğimde 1.300 gramdi iyi kötü bir şey demedi doktorum ama bir şey demedi ise sknti yokdur bence sağlıklı olsunlar hepsi olur sonra ☺️
adn111 Ozdbtl 28+1 Hafta 1300 gr 33+1 Hafta 2000 gr 35+3 Hafta 2600 gr 37 +0 Hafta 3100 gr yani son haftalar daha hızlı kilo alıyor
Ozdbtl Ece_burhan evet öyle oluyırmuş sanki biraz geride giibi dedi doktorda içim rahat etmemişti🙈 Tesekkur ederim
Bulbulyuvasi Ozdbtl insallah canım benim prenses biraz tonton ve uzun cok zorlayacak beni hayırlısı olsun
Azra00 Ozdbtl amin canım inşallah çok iyi bence kiloları endişe etme 😇bide bende gebelik şekeri var bebeğe en çok kilo aldıran muz, kaşar peyniri yasak olduğu halde böle kilosu
Ozdbtl Hnfe_sltan0332 haftasıyla uyumlu biraz geriden geliyor sadece dedi o kadar.ama tabi o beni telaşlandırdı 🙈
Hnfe_sltan0332 Ozdbtl sknti yokdur o zaman telaş etme genetikde olabiliyormuş kilo ben her gün muz ceviz kaju üzüm felan yemeye calsiyom takmiyorum valla çünkü almayacak çocukda napsan almiyormus
Ozdbtl Bet1 sizin riskliydi sanırım bir de değil mi masaallah diyeyim insaallah zamanında saglıkla gelir minikler🧿🧿