rumeyshaan 27 haftalik gebeyim sabah bir anda sanci girmeye basladi ilk hafif hafif gezinen sanciydi ama artmaya basladi girip cikiyor bu normal mi?
rumeyshaan Youngmotherr internette yalanci sanci diyor ama ilk gebeligim ne nedir bilmiyorum tedirgin oldum acikcasi
Youngmotherr rumeyshaan iki gündür giriyor bana da eşim diyor yalancı sancı yat uyu ilk gebelik olunca tedirgin oluyor insan 🌸
Bulbulyuvasi Bende yasadım cok mu yordun kendini canım. Kontrole gittiğim zaman nstye bağladı doktor erken doğum riskin yok olur arada dedi
Sevgi56 Bulbulyuvasi canım bende ntsye girdim sancı yoktu, bu erken doğum olmadığının kanıtımıdır ntsde sancı çıkmaması?
Bulbulyuvasi Sevgi56 canım bilmiyorum ki bana öyle dedi doktor alttan muayene vs olmadı hic bebeğe baktı suyuna baktı nst baktı kalp atışı falan bunu söyledi