Chan Tuba52 Benimde çoğalan siğilim vardı ama doktor test yapmadan böyle bir teşhis yapmadı kesinlikle.
Oozzee Yani benim de vajinada değil ama popomun arasında makat ve kuyruk sokumu arasında 1 tane et beni gibi bi şey çıktı.. 2 aydır duruyo öyle. HPV mi dicem ama çoğalmıyo, tek kaldı öyle ve 1 sene bile olmadı gebe kalmadan önce smear verdim temiz çıkmıştı. Bi ara kabızlık yaşadım, ıkındım o dönem çıktı bu; acaba onunla mı alakalı yoksa HPV mi bilemedim🤷🏻♀️ İlginç bi şekilde doktoruma sormaya da utandım hep açar bakar diye🙃 Bi derttir oturdu kaldı içime ööööyle..
Tuba52 Oozzee makatta kabızlıktan oluşabilio ama geçici bi durum oluyor gebelikte ,çoğalmadı ise sorun yoktur
Hafizeipek Tuba52 soğuk bir spreyle yakıyolarmış. Hamilelikte bağışıklık düştüğü için çıkıyormuş doğumdan sonra çoğu insanın geçmiş
Tuba52 Hafizeipek çok yakan ve ağrılı bi durum 3 seferde yaparım dedi ,bu hafta takip et dedi ,üremesin diye dua ediyorum
Oozzee Tuba52 ama tam makatta da değil işte, üst tarafında bi yerde.. Yok hiç çoğalmadı, öyle kaldı. Bi de normal doğum niyetim var, bundan yapamazsam üzülürüm yani. Peki şu an için bu sönsün diye bi şey yapılabilir mi?
Mutluoglum Tuba52 bende var canım et gibi doktoruma söyledim alttan muayene etti ve krem verdi doğuma kadar geçmezse mecbur sezeryan olucam siğillerle normal doğum riskliymiş bebeğe zararı varmış. Krem kullanıyorum bakalım ne olucak inşallah çabucak geçer 🤷♀️
Tuba52 Oozzee bana kuru kayısıyı akşamdan suya koydurdular sabah suyunu içip onları yiyordum geçti gitti vallahi
Mutluoglum Tuba52 aldara diye bi krem canım doğuma kadar geçti geçti geçmedi mecbur sezeryan🤷♀️ 34.haftamdayım
Hafizeipek Tuba52 burda biri yazmıştı doktorum söyledi diye istersen arama butonuna siğil yazıp bulup okuyabilirsin
Hume Tuba52 bendede oldu bir taneydi ve gittikçe cogaldı buyuyerek doktora gittim bi Melhem verdi 1 hafta kullandım geçti korkulacak birden deil canm ama geçene kadar ilişkiden uzakdur eşine geçe bilir doktorum bana öyle demişti
Tuba52 Hume bana niye bişi vermedi başka doktora da gitcem çok Çan’ımı sıktı bu durum . İlşikiyi bana da dedi
Chan Ebraradinn Ağrı değil ama peçete kan görebilirsin. Bölgeyi kuru tutmak ve kilodu ona göre sık değiştirmek şart çünkü nemli ortamda çoğalıyor. Mümkünse bastırarak peçeteyle silmemek lazım. Kanaması da çoğaltıyor diyorlar.