Ben kızım 22 aylıkken hamile kaldım 2 ay daha emziedim direncim hiç yoktu hamileliklerim sıkıntılı olduğu için yoksa daha uzun süre emzirirdim hiç bi sakınca yok emzirmene internetten Araştır canım tandem yapan çok anne var hatta iki tane birden emziren bile var 🥰 halamda kızı küçükken hamile kaldı emzirmeye devam etti benek kendisi bıraktı memeyi