Gizemmmm_ bence çekineceğiniz en son şey ümit hanımla koridorda karşılaşmak olsun çünkü kadının o kadar çok hastası var ki kim gelmiş kim gitmiş bence fark etmiyordur bile. Asistanını hiç söylemiyorum zaten en kötü asistanı kendisine vermişler kızın daha sesini duymadım ultrasona girerken diğer asistanlar gibi asla eşlik edip yardım etmiyor, doktor beni aradan almasını söylüyor mesela salak mıdır nedir anlamıyorum asla almıyor unutuyor sürekli aynı şeyi yapıyor çok ilgisiz savruk davranıyor. Ümit hanıma devam ediyorum şuan ama çok da içimden gelmiyor