DuduNur Mrb hanımlar ben 18+3 haftalık hamileyim ama izmir ege üniversitesinde doğum yapmak istiyorum daha önce orda doğum yapan var mı ilgileri nasıl ve hangi doktoru önerirsiniz!şimdiden teşekkürler🤗
Haticeozlem DuduNur doktorun ismini bilmiyorum ama bi arkadaşım ege ünv doğum yapmıştı çokta memnundu sezeryan olmasına rağmen dikiş izi yok denicek kadar az. Ben şaşırmıştım görünce
Haticeozlem DuduNur ben devlet hastanelerine pek güvenemiyorum. Mutlaka iyi ilgilenen kişiler vardır illaki ama me bilim korkuyorum devlet hastanesinden. Ama arkadaşım ege de yapmış çok ta memnun