Her ne kadar bebek yağı aynı sefa bitki kremi losyon vs sürsemde bugün karnımın aşağılar çatlamış🥺 kırmızo kırmızı çizgiler kaşınıyodunsürekli demekki çatloyomuş 34.haftadayım çatlak sız tamamlayacağımı sanmıştım sizde durumlar nasıl🥲
Ayrıca gerdan kısmı dada yuvarlak yuvarlak doğum lekesi gibi leke oluşmuş😩