Bet1 😆😆 ben annemlerde kalıyordum o zaman sokağa çıkma yasağı vardı diye ambulans çağırdık ben ambulansda babamlar arkada arabada konvoy şeklinde hastaneye gittik bu yakindaki hastane çok azarlayici kötü davrandı diye imza attım çıktım kendi evime gittik eşyaları aldik eşimi uyandırdık kendi takipli olduğum hastaneye gittik işlemler yapıldı sabah 7 buçuk girdiğim odadan akşam 6 da doğum yaptım 8 de servise geçtim normal doğum oldu benim 🥰