Mucizemgeldi hiçbir şey olmaz, ben 10 haftamda acilden çıkamaz hale gelmiştim. Bulantı ve kusmaktan 7 kilo vermiştim bebeği kontrol ediyorlardı. Susuzluktan idrarımda keton yüksek çıkınca safra kesesine de bakıldı ultrasonla. Umarım gebeliğiniz sağlıkla devam eder korkmayın ultrason sebep olmaz bir şeye